Inte exakt som planerat...

Det var planerat att jag och syrran skulle sticka iväg och fota mig och Cheddar imorse. Men för det första var vädret mycket värre än vad jag hade trott och sedan när vi ändå lyckats ta oss ner till parkeringshuset och satt oss i bilen vägrade bilen att starta.
Tydligen var batteriet helt slutkört... Jättesynd! Hade verkligen sett fram emot att fota!
Det var inte mycket att göra i vilket fall som helst utan vi fick helt enkelt traska tillbaka hem igen.

Lite senare, runt lunch, drog vi ut i det trista vädret igen för att leta reda på något som vi kunde ge pappa i farsdagpresent. Men det är ju så svårt! Jag och syrran klurade länge på vad vi kunde ge honom! Efter mycket om och men lyckades jag iaf dra med syrran till Gallerix där vi köpte en temugg med texten: "Daddy Cool"
Detta år hade vi turen att hitta någonting efter mycket klurande. Men vi var överens om att vi nästa år skulle ska se till att få en lång önskelista från pappa så att vi har något att gå på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0