101024

Ojojoj! Gott folk det är endast 2 månader till julafton!!! Vad härligt!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men läste i tidningen igår att det var någon bloggare som hade som motto "att det skulle vara roligt att blogga, alltså inget tvång" och jag får väl inget annat än att hålla med!

Kan berätta vad jag har pysslat med under dagarna som har gått.
I fredags kom Anna och Ellinor över och vi drog ner till Växhuset här i Västerås för att lyssna på min bästa vän Elli som spelade med sitt band. Tänk att jag blir lika glad varje gång jag hör henne sjunga, blir nästa tårögd!
Hon var så duktig och jag ville bara stå och hoppa upp och ner och skrika "DET DÄR ÄR MIN BÄSTA VÄN! DET DÄR ÄR MIN BÄSTA VÄN!"
Efter det lyckades jag ragga upp en till vän och vi fyra drog sedan ut på en av nattklubbarna här i stan.
Jag blir bättre och bättre för varje gång vi är ute och dansar, i fredags dansade jag HELA kvällen! Och kanske såg det inte så snyggt ut men jag rörde på mig iaf och jobbar på resten ;)

Igår drog jag hem till min sjungande bästis och vi hade tjejkväll, riktigt mysigt!
Idag ska jag fortsätta städa mitt rum och även försöka teckna lite. Har gjort några teckningar men orkar aldrig göra klart dem utan vill bara börja på något nytt hela tiden.

Jaja, ha en supersöndag allihop!


Bild från i fredags. Fr.v. Anna, jag, Becca och Ellinor.
(Bilden är tagen från: www.clubsilk.nu )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0