111010

Tjo!
Just nu är det en hemskt tidig måndags morgon, men jag vaknade vid fem och har sedan inte kunnat somna om, jag försökte ett bra tag men när klockan var halv sex kändes det onödigt.
Jag skulle ju ändå upp kl 6.

Ny vecka idag, v.41, och jag har massvis med prov, debatter, inlämningar och redovisningar men det ska nog gå. Första provet är idag redan kl 09.00 i företagsekonomi, jag känner mig rätt lugn.

På tecknar fronten så tänkte jag bli klar med min nuvarande teckning idag. Har ju bara detaljerna kvar och de har minskat drastiskt sedan igår. Har planer på att även visa er en liten sneakpeak, tog kort igår.

Bjuder på lite bilder



Jag idag, dålig kvalite, jag vet men det beror på att det är alldeles kolsvart ute!


Var tvungen att bjuda på lite bättre kvalitebilder men med mer flum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0