181010

God Morgon och GRATTIS pappsen!
Jaha, så var det måndag igen och en ny vecka. Kan man undra vad för spännande som kommer ske?
Ja, usch, alldeles för tidigt för att blogga. Kommer inte på något kul att skriva om, kan inte heller lägga upp några bilder eftersom jag inte har några på den här datorn.

Tänkte mest skriva för att hålla igång ;) Haha.
Idag går jag till klockan ett. Jag tänkte nog lägga ner mest energi på att börja med mitt projektarbete. Fick en idé igår medan jag borstade tänderna och ska nu fila vidare på den!

Ha en fortsatt bra dag hörru ni!
Kramen!






Kolla vilken söt bild jag hittade, vi får köra på datorns egna bilder en stund, tills jag har lagt över mina egna ;)


Kommentarer
Postat av: luffi

Hej!



Ledsen för sent svar, men internet krånglade igår! Jag struntar inte i er fina läsare. Jag kunde bara inte svara!



Allt bra idag med dig!? Kramar Luffi

2010-10-18 @ 09:55:27
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0