191010

God Morgon!
Har precis ätit frukost och sitter nu nere i köket med tända ljus som får hålla värmen, det är fullkomligt iskallt här inne! Burrrr!
Var ut och shoppade lite igår efter mitt möte med min handledare på skolan, drog med mig en kompis som också går på skolan men som jag inte har haft sådan bra kontakt med sedan hon flyttade från staden.
Jag shoppade loss på Korthuset och på Myrornas och blev väldigt nöjd med det jag fick hem i kassarna!

Nu ska jag snart sätta mig ner och teckna. För stunden blir det inget seriöst utan jag övar mest. Det blir mycket ögon, kroppar och munnar samt näsor (!). I dessa stunder klottrar jag på lite "fulare" papper. Dvs. papper som jag har fått hem från pappa, där det på ena sidan står företagets namn.

Jaja, ha det så gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0