Det börjar likna något!

Sakta sakta men säkert börjar min blogg att få sitt rätta utseende. Har försökt att få en balans mellan färgglatt och svart/vit. För tillfället är jag väldigt nöjd!

Jag har precis kommit upp från nedervåningen och har nu mat i magen, ska sitta en stund till här inne i mitt rum innan jag och syrran ska ut och powerwalka. Nu när jag är hästledig så måste jag finna andra sätt att röra på mig. Jag har ju i hela mitt liv ridit och hållt på att pyssla i stallet + cyklat fram och tillbaka mellan stallet och mitt lilla hemma så när jag helt plötsligt stor utan häst så måste jag hitta andra sätt att röra på mig.

Känns faktiskt konstigt att inte veta hur länge den här hästledigheten ska hålla på, förhoppningsvis inte alldeles för länge.

På tal om något helt annat så är jag nästan klar med min nuvarande teckning som jag har suttit och pysslat med i några dagar nu. Har bara "detaljerna" på klänningen kvar och sedan är den klar! Vad kul!

Nej, nu ska jag se om det finns något kvar att göra i designen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0