Detta slåss vi över hemma hos mig



Pappsen och jag har båda två blivit riktigt förtjusta i ProViva Jordgubb. Jag var den som först föll för den goda smaken och tjatade på pappa att han skulle handla hem flera.
Vi handlade hem en ny i fredags och jag har druckit sparsam ur den för att den ska räcka under en längre tid men så idag när jag skulle ta och hälla upp i ett glas märker jag att den nästan är slut.
Någon går och trycker i sig MIN jordgubbsdryck och genom att sätta mig i köket och hålla vakt fick jag även fast den skyldige.
Den är farsan själv som dricker upp varenda droppe!
Men han bad om ursäkt och lovade att köpa en ny då han skulle handla senare idag, tror ni att han handlade en ny jordgubbsdryck? Nej!!

Fy skäms, pappa, fy skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0