Skolan är slut för idag!

Tjah!
Skolan är slut för idag! Jag o mina två gumsilumsor satt kvar en stund på skolan och förberedde oss inför debatten i biologi imorgon. Go Gud, GO! Vi ska debattera emot gentekniken och kallas därför för Team GUD!
I vilket fall som helst så har jag varit helt borta idag, på ett bra (kanske något drygt) sätt.

Det hela började i morse när jag stod i duschen och sjung "Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser. Glöm bort bekymmer, sorger och besvär. Var glad, för vet du va, en björntjänst gör ju ingen glad. För nöjd med livet som du lever här, du lever här. Bland blad och bär!"

Sedan dess har jag legat på topp och strålat hela dagen. Förresten, hur många av er kollade på Arthur när ni var små? Jag älskade det typ och idag började jag och min Puff att nynna på låten som spelas i deras "intro".
Jag översatte den iaf till engelska och gick sedan och sjöng på den hela tiden.

"Im saying Hey, Hey! What a wonderful day it is, when you can be who you are and we can be together!"

Jaja, nu ska jag sitta och teckna lite. Är nääästan klar med teckningen! Wiho! Är skit skönt, då får jag äntligen börja med något nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0