Tidsbestämt inlägg

Nämen, nog för att jag har sett den lilla symbolen bredvid rubriken men har inte haft orken eller nyfikenheten att ta reda på vad det har varit men så idag blev jag riktigt nyfiken idag och är tvungen att se vad denna lilla grej är för något!
Och så får jag veta att det är en symbol där man kan ställa in tidsinlägg! Hur underbart är inte det?!
Denna kommer användas flitigt!


Jaja, idag har jag en riktigt kreativ dag. Det kliar i mina fingrar och jag vill göra så MYCKET men det går inge bra och jag har inte tålamodet att ta den tid det tar att göra en teckning eller ett porträtt eller what ever.

Nej, ska ta och lägga upp lite teckningar till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0