Vart tog eftermiddagen vägen?

Idag har det varit en låååång skoldag, som ni vet började jag redan kl 9 och sedan höll vi på fram till kl 17.00!! Egentligen slutade sista lektionen lite innan 14.00 men eftersom vi är tre tjejor som har en redovisning i samhällskunskap B på torsdag var vi tvungen att göra klart den. Hela morgonendagen kommer att spenderas med vårat manus i hand och öva framförandet med varandra.
Någonting säger mig att jag inte kommer hem förrän kl 17 imorgon heller, men som tur är har jag skaffat en dejt med min söta lilla vän Elli och träffar henne kort därefter.

Nej, mitt rum har exploderat så nu måste jag ta tag och städa upp här. Sedan tänkte jag sitta och teckna innan jag måste plugga inför webbdesigns provet som jag har imorgon :)

Får se om det blir någe mer uppdatering från min sida!




Fick låna syrrans ELLE igår och hittade en rad bilder som jag tänkte teckna av. På bilden i mitten försöker jag härma posen på omslaget, men som ni ser så ger jag upp och ger min egna super pose på sista bilden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0